FANDOM

Georgopol – największe i jedno z trzech najważniejszych miast na mapie Erangel.

OpisEdytuj

Georgopol to miasto położone nad zatoką. Składa się z trzech dzielnic - dwóch mieszkalnych i jednej portowej. Północna część mieszkalna składa się z dużych bloków, w których można znaleźć średni ekwipunek. Południowa część miasta jest zróżnicowana - znajdziemy tam kilka bloków, ale większość to mniejsze domki oraz kilka magazynów. W magazynach jest większa szansa na znalezienie lepszej broni. W dzielnicy portowej znajdziemy dobrą broń, ale to dość otwarty teren złożony z kontenerów i magazynów.

Część północna i południowa są połączone mostem przez zatokę. Na obrzeżach Georgopola można znaleźć pojazdy, a w zatoce - łodzie.

TaktykaEdytuj

Spadanie na Georgopol wiąże się z dużym prawdopodobieństwem walki z innymi graczami. Ponadto, w dużej części miasta nie znajdziemy wcale zadowalającego ekwipunku. Większość graczy spada na dzielnicę portową z powodu największego prawdopodobieństwa wystąpienia dobrych broni. Gdy wolisz nie walczyć z innymi graczami nawet kosztem słabszego ekwipunku, dobrym wyborem będzie spadnięcie do północnej części miasta. Jeśli nie boisz się konfrontacji i zależy ci na dobrej broni - dzielnica portowa będzie najlepszym pomysłem.